Τελευταία Νέα :

7 Ιουλίου 2010

Στατιστικά στοιχεία γραμμής βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ περιόδου 8/2009 - 5/2010

Η Γραμμή Βοηθείας του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου που λειτουργεί στην Μονάδα Εφηβικής Υγείας της Β' Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, δέχτηκε κατά το πρώτο διάστημα λειτουργίας της (Αύγουστος 2009 - Μάιος 2010) 982 αιτήματα, είτε μέσω του δωρεάν τηλεφώνου 800 11 800 15 είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σχετικά με προβλήματα που προέκυψαν κατά τη χρήση του Διαδικτύου από εφήβους.
Το περιεχόμενο των αιτημάτων που υποβλήθηκαν στη γραμμή έχει ως εξής:
  • Αναζήτηση πληροφοριών / συμβουλών: 404 (41,14%) 
  • Εξάρτηση: 301 (35,8%) 
  • Οικονομικές απάτες: 75 (7,64%) 
  • Επικίνδυνο περιεχόμενο: 62 (6,31%) 
  • Βία, εκφοβισμός: 56 (5,7%) 
  • Κλοπή προσωπικών δεδομένων: 54 (5,54%) 
  • Ανορεξία: 13 (1,32%) 
  • Αποπλάνηση ανηλίκων: 10 (1,02%) 
  • Πρόθεση για αυτοκτονία: 3 (0,03%) 
  • Εκβιασμός: 2 (0,02%) 
  • Άλλο: 2 (0,02%)
Το προσωπικό της Γραμμής Βοηθείας έδινε συμβουλές και πληροφορίες και παρείχε ψυχολογική υποστήριξη (608 αναφορές), παρέπεμπε στη γραμμή καταγγελιών Safeline.gr και στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για περιπτώσεις ηλεκτρονικού εγκλήματος (152 αναφορές) ή σε άλλους αρμόδιους φορείς αντίστοιχα με τη φύση της αναφοράς (π.χ. καταναλωτικές οργανώσεις κ.λπ.) (118 αναφορές). Τέλος, 107 περιπτώσεις παραπέμφθηκαν στα ιατρεία της Μονάδας Εφηβικής Υγείας για να ενταχθούν στο πρόγραμμα της Μ.Ε.Υ. για τους εφήβους με υπερβολική ενασχόληση με το Διαδίκτυο.
Το 85,5% των ατόμων που κάλεσαν τη γραμμή ήταν ενήλικες (ως επί το πλείστον γονείς), το 10,5% επαγγελματίες (π.χ. εκπαιδευτικοί) και το 4% ανήλικοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

© Copyright Αναγγελιοχώρος 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.