Τελευταία Νέα :

10 Ιουλίου 2011

Ενυδάτωση...

To ότι ιδρώνετε ευκολότερα το καλοκαίρι είναι δεδομένο. Η ταχεία αντικατάσταση των υγρών που χάνονται από το σώμα είναι κάτι που συχνά παραλείπεται. Η συχνή αναπλήρωση των υγρών βοηθά στο να διατηρείτε τα κατάλληλα επίπεδα ενυδάτωσης και εξασφαλίζει υψηλές επιδόσεις.

Γιατί θα πρέπει να μας ανησυχεί η αφυδάτωση;

Το ανθρώπινο σώμα αποτελείται περίπου από 70% νερό. Το αίμα επίσης αποτελείται, κατά κύριο λόγο, από νερό και όταν τα επίπεδα των υγρών στο σώμα μειώνονται, το ίδιο γίνεται και με την ποσότητα του αίματος. Καθώς ο όγκος του αίματος μειώνεται, υπάρχει λιγότερο αίμα για να μεταφέρει οξυγόνο στους μυς, αναγκάζοντας την καρδιά να χτυπά γρηγορότερα, για να διατηρήσει τα ίδια επίπεδα οξυγόνου στα όργανα.

Η απώλεια του ιδρώτα αποτελεί μια από τις κύριες πηγές διατήρησης της θερμοκρασίας του οργανισμού μας. Η ανεπαρκής κατανάλωση υγρών θέτει σε κίνδυνο τον οργανισμό αυξάνοντας τις πιθανότητες θερμοπληξίας, η οποία μπορεί να προκαλέσει ζαλάδα, λιποθυμία, ναυτία και σε ακραίες περιπτώσεις, μυϊκή βλάβη.

Έχει επίσης αποδειχτεί οτι η αφυδάτωση μειώνει τη νοητική λειτουργία και δυσχεραίνει το συντονισμό κινήσεων.

Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος για να αναπληρώσετε την απώλεια των υγρών;

Είναι σημαντικό να καταναλώνετε υγρά σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η δίψα αποτελεί ένδειξη αφυδάτωσης. Δυστυχώς, τη στιγμή που θα διψάσετε, είστε ήδη αφυδατωμένοι. Γιαυτό πρέπει να αναπληρώνετε διαρκώς την ποσότητα υγρών που αποβάλλονται καθημερινά από τον οργανισμό σας. Μην περιμένετε να διψάσετε!

Η φυσική επιλογή ενυδάτωσης είναι το νερό. Είναι φτηνό και μπορείτε να το βρείτε παντού. Ωστόσο σε πολλούς δεν αρέσει η γεύση του με αποτέλεσμα να σταματούν να πίνουν νερό πριν να είναι επαρκώς ενυδατωμένοι.


Μερικές συμβουλές για να αποφύγετε την αφυδάτωση

1. Πίνετε υγρά τακτικά – μην περιμένετε να διψάσετε.

2. Πίνετε συχνά μικρές ποσότητες υγρών. Κατά προσέγγιση πίνετε 150-200ml κάθε 15λεπτά.

3. Τα δροσερά ποτά είναι πιο εύπεπτα και απορροφούνται πιο γρήγορα από το στομάχι από τα ποτά σε θερμοκρασία δωματίου.

4. Αποφεύγετε την μπύρα και τον καφέ.

Είναι επιτακτική ανάγκη η τακτική κατανάλωση υγρών ειδικά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, καθώς είναι εύκολο να αφυδατωθείτε χωρίς να το καταλάβετε. Η καλή ενυδάτωση θα μειώσει το κίνδυνο να υποφέρετε από συμπτώματα που επηρεάζουν σοβαρά τις επιδόσεις σας!

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

© Copyright Αναγγελιοχώρος 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.