Τελευταία Νέα :

21 Σεπτεμβρίου 2011

Προβλήματα στη μαθησιακή λειτουργία των παιδιών φέρνει ο... Μπομπ Σφουγγαράκης

Έρευνα ειδικών επιστημόνων από το Πανεπιστήμιο της Virginia των ΗΠΑ έδειξε ότι τα κινούμενα σχέδια που έχουν γρήγορες εναλλαγές εικόνων, όπως ο λατρεμένος «Μπομπ Σφουγγαράκης», δημιουργούν προβλήματα στην ικανότητα συγκέντρωσης των παιδιών και επιδρούν αρνητικά στη μαθησιακή λειτουργία.

Στο πλαίσιο της μελέτης, η οποία δημοσιεύτηκε στην έγκυρη επιστημονική επιθεώρηση «Pediatrics», οι ειδικοί κατέγραψαν τη συμπεριφορά 60 παιδιών τεσσάρων ετών, τα οποία χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες.

Η πρώτη ομάδα παρακολούθησε ένα βίντεο διάρκειας εννέα λεπτών του «Μπομπ Σφουγγαράκη» στο οποίο η εναλλαγή των σκηνών γινόταν κατά μέσο όρο ανά 11 δευτερόλεπτα. Η δεύτερη ομάδα παρακολούθησε ένα βίντεο εκπαιδευτικών κινουμένων σχεδίων ίσης χρονικής διάρκειας, όπου οι σκηνές άλλαζαν κάθε 34 δευτερόλεπτα, ενώ στην τρίτη ομάδα δόθηκαν μπλοκ ζωγραφικής, μαρκαδόροι και μπογιές και τους ζητήθηκε να ζωγραφίσουν.

Κατόπιν οι ειδικοί ζήτησαν από τα παιδάκια να φέρουν εις πέρας κάποιες «αποστολές». Όπως φάνηκε από τις μετρήσεις, οι επιδόσεις των παιδιών της πρώτης ομάδας ήταν σημαντικά μειωμένες από εκείνες των άλλων δύο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

© Copyright Αναγγελιοχώρος 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.