Τελευταία Νέα :

9 Νοεμβρίου 2011

Λαμογιές...

Ένας developers για websites μου έστειλε mail θέλοντας να καταγγείλει δύο sites από την Άρτα. 

Μου γνώρισε ότι χρησιμοποιούν ένα module στο Joomla που δίνει ψεύτικα στοιχεία για τους online επισκέπτες τους, λέγοντας επίσης ότι είναι ντροπή να εξαπατούν και να κοροϊδεύουν τους αναγνώστες τους, ενώ κρύβουν τα πραγματικά στοιχεία. 

Τα sites είναι δύο όπως προείπα, το ένα ενημερωτικό και το άλλο ηλεκτρονική έκδοση εφημερίδας και δεν θέλω να τα αναφέρω λόγω μη ικανότητας μου να εξακριβώσω αν όντος τα καταγγελλόμενα είναι ορθά από τεχνικής πλευράς. 

Μπήκα και κοίταξα πόσα άτομα δείχνουν online. Χωρίς καν να ανανεώνουν το περιεχόμενο τους φαίνεται ότι έχουν εκατοντάδες. 

Όποιος έχει ένα site σε Joomla, μπορεί να βάλει αυτό το module και να φαίνεται ότι έχει εκατοντάδες επισκέπτες. Είναι όμως δίκαιο; Να εξαπατούν τους αναγνώστες τους και τους πελάτες τους, ότι τους βλέπουν χιλιάδες άνθρωποι, ενώ οι πραγματική κίνηση που έχουν είναι το πολύ 50 με 100 άτομα όλη την μέρα; 

Δεν έχετε παρά να ψάξετε, τα sites είναι πολύ γνωστά στην πόλη μας.

2 σχόλια:

  1. ενω εσυ που εβγαλες το backlink απο τον κατασκευαστη και σχεδιαστη του blog σου εισαι καλυτερος? και εγω developer ειμαι αλλα δε με αφορα ποσους επισκεπτες εχει ο καθενας, με ενδιαφεφει αν οι πελατες μου αναγραφουν τον κατασκευαστη της σελιδας τους. αυτο που εκανες αναρτηση μαλλον καμια κατινα στο εστειλε και οχι developer

    δειξε λιγο σεβασμο στον ανθρωπο που κουραστηκε και εφτιαξε το προτυπο σου για να γραφεις εσυ τις κατινιες σου και βαλε πισω το


    Designed by DilipKumar - Wordpresstoblogger.info

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε μου θα ήταν κατινιά αν έβαζα τα url των site,τα οποία και γνωρίζω.
    Όσο για το backlink του κατασκευαστή δίκιο έχεις, απλώς το διασκευάσει αρκετά, οπότε διαφέρει από το πρωτότυπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

© Copyright Αναγγελιοχώρος 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.